Mine sider

søndag 12. februar 2012

Jeg trenger din stemme!

God søndag alle sammen og gratulerer så mye med dagen alle mødre! Jeg ble overrasket med blomster og en dinosauriekonfektform fra min pode. Veldig koselig!

Har dere fått noe fint av deres håpfulle?

Så tilbake til overskriften. Jeg er med i Matbloggsentralens Valentines utfordring og trenger din stemme for å komme blant de 10 beste. Om man er blant de ti med fest stemmer vinner man et par Luigi Bormioli Champagneglass Atelier i kristall. Og om Jernia.no eller Bastian.no bestemmer seg for at jeg har det beste forslaget av alle de ti vinner jeg hovedpremien som er en flott dekanteringskaraffel i munnblåst glass designet av den kjente designeren Jette Joop.

Så om du synes mitt bidrag er det beste stem gjerne på mine sjokoladefylte skjeer ved å gå til denne linken HER.

De er nr. 39 på listen. Du kan stemme fren til kl.24 i dag og du trenger bare stemme en gang.

Bruk 2 minutter på å stemme davel!

Takk skal dere ha!

Klæm Caroline

2 kommentarer:

  1. takk skal du ha Frk Muffin! Jeg kom på 6.plass og vant ihvertfall 2 champagneglass ;)

    SvarSlett