Mine sider

lørdag 2. oktober 2010

Bursdagspynt

Jeg er fortsatt ikke helt ferdig med å vise dere tingene jeg lagde til bursdagsfeiringen. Jeg lagde pynt til festen og vil gjerne dele de bildene med dere også.

En girlander med navn i papir. Jeg tenker den kan brukes neste år også.

Detaljer på girlanderen
I tillegg til papirtrekantene har jeg festet silkebånd i forskjellige farger.  Dessuten har jeg hengt en sølvkrone i endene slik at endene skal henge ordentlig ned når girlanderen henges opp.


Jeg lagde også små vimpler som jeg pyntet kakene og som du ser her, glasset med kakegaffelene.

Vimplene hadde forskjellige farger og noen hadde stempel på.
Jeg hadde også glass med farget sugerør plassert rundt på bordet.
Litt lys må til på et festdekket bord.


Jeg satte også ut litt leker og slikt på bordet så det kunne lekes under festen. En suksess for store og små!

Nå er jeg ferdig med alle bildene fra bursdagen til Garman. Jeg har planlagt noe poster som kommer etter helgen. Det er spesialt en oppskrift som jeg har lyst til å legge ut. Resultatet ble så utrolig bra. Må slikke meg om munnen bare å tenke på det. Det er bare å glede seg!

Om det er noe du lurer på eller om du har tips om gode oppskrifter så er det bare å legge igjen en melding eller sende en mail til meg. Jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger jeg får.

Ha en fin helg!
Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar