Mine sider

fredag 14. oktober 2011

Hurra, min kake er en finalist!

Skjermbilde av min kake på FB siden til Freias Hjemmekonditori.


I dag fikk jeg en mail fra Freia Hjemmekonditori om at jeg er en av ti finalister i Dronningsjokoladekonkurransen de har hatt. Jeg så det på FB i går at kaken min var med under juryeringen, men det var flott å få en bekreftende mail på det også.




Min kake heter, som dere sikkert har lest på bloggen min, Dronningens Drømmekake. En mektig og dekadent kake, som er verdig en dronning. Og som er veldig god!

Utrolig kult!

Jeg har uansett vunnet et års forbruk av Freia Dronningsjokolade. Men hovedpremien er en tur til New York og billetter til sjokoladefestivalen som går av stabalen 10.-13. november. Pluss at du får bilde av kaken din på emballasjen på 200gr Dronningsjokoladeplatene.

Jeg trodde aldri at jeg skulle bli finalist. Det er jo so mange som har sendt inn flotte kakebidrag. Men jeg håper jo at jeg vinner. Det hadde vært så utrolig gøy! Håper dere krysser fingerene for meg!

Skjermbilde av oppskriften min på freiashjemmekonditori.no


Oppskriften finner du her på bloggen eller på Freias hjemmekonditori her.

Ha en flott fredag, det vet jeg at jeg har iallefall ;)

Caroline

10 kommentarer:

  1. Oj!! Gratulerer! Så morsomt! Ett ååårs forbruk? Hvordan måler man det? 100g om dagen? MINST!

    Hurra! Jeg krysser fingrene!!

    SvarSlett
  2. Takk for det Tora! Veldig morsomt å ble valgt ut.
    Jeg lurer også på hvor mye et års forbruk er. Det er jo forskjell på folk. Som bakeblogger bruker jeg MASSE sjokolade!

    SvarSlett
  3. Wow, gratulerer! Hvis du har vunnet ett års forbruk av sjokolade trenger du kanskje ikke bestille fra USA da? :-)
    Hvor mye er ett års forbruk? Skulle anta du brukte noe mer sjoklade enn mange andre... :-)

    Uansett; gratulerer så mye og lykke til! En kjempekake og en kjempebragd. Du er flink!
    Mvh Cathrine

    SvarSlett
  4. Gratulerer, Caroline!! Krysser fingrene for at du går helt til topps!!! :D

    SvarSlett
  5. Tusen takk Cathrine! :)
    Jeg aner ikke hva de legger i et års forbruk av sjokolade. Jeg håper det er endel, for som du sa, jeg bruker en hel del!

    Hei Marit! Takk for at du heier på meg! Jeg krysser fingre og tær jeg også! ;)

    SvarSlett
  6. hepp. du har tøyset med den siste linken. Når trekkes konkuransen?

    SvarSlett
  7. Takk for at du ga beskjed Cecilie!

    Vet fortsatt ikke når de bestemmer seg. De skulle ringe vinneren snarlig og det sa de på fredag! Tvi tvi for at de ringer meg!

    SvarSlett
  8. Aj aj aj -for en fantastisk kake. Gratulerer med finaleplass og TVI TVI TVI!!!!

    SvarSlett
  9. Fantastisk! Gratulerer! Den ser jo heilt nydelig ut - skulle berre mangle at du var blandt topp 10! Eg heier på deg!

    SvarSlett
  10. Takk skal dere ha! Det er så koselig å få slike meldinger på bloggen. Det varmer veldig!

    Dessverre nådde jeg ikke helt opp i finalen. Så ingen NY-tur på meg. Men jeg trøstepremien er jo ikke så værst heller. 1-års forbruk av sjokolade! Yeay!

    SvarSlett