Mine sider

mandag 13. juni 2011

Vinneren er....*trommevirvel*

......


Av 10 kommentarer ble det nr.1 som ble trukket ut av Random.org.

Og den første som la inn en kommentar var:





Anya!

Gratulerer så mye! Hurra!

Send meg ditt fulle navn og adressen til meg på mail: good.cupcakesgood@gmail.com, så skal jeg sende deg premien i posten.

Tusen takk til alle dere andre som var med å prøvde lykken. Jeg setter stor pris på dere alle sammen. Gleder meg til å bake flere ting dere har foreslått. Bl.a robot & rakett cupcakes, sunne hverdagsdesserter og småkaker til å ha i frysen. Superflotte kommentarer! Takk!

Om ikke lenge skal jeg legge ut bilder av helgens bursdagskake, vanilje- & sjokoladekake med mandarin. MMmmmm!

Ha en god dag videre!

Klæm Caroline

4 kommentarer:

  1. Yeeeeeeeeeeeeeyyy!!!!!!
    Hurra jeg vant, jeg vant !
    Åååå tusen takk for det, Caroline :)
    Elsker deg og bloggen din og alle oppskriftene du deler med oss <3

    Stooooooor klem Anya !!

    SvarSlett
  2. Tusen takk til deg som er en så trofast leser. Det er veldig kjekt at du følger med på det jeg baker.

    Håper du liker skålen like mye som jeg gjør!

    SvarSlett
  3. Hurra og gratulerer! GLeder meg til fortsettelsen her! :)

    SvarSlett