Mine sider

søndag 16. september 2012

Hipp hurra for Garman 3 år!

Lenge siden et innlegg fra meg nå, men det er med god grunn. Jeg har fått meg en ny jobb og jeg har organisert en stor fest for fine Garman som ble 3 år i forrige uke.I fjor var temaet Lille Larven Aldrimett. Selvsagt måtte jeg ha en temafest i år også.

Den store Lynet-kaken.
Og det måtte selvsagt bli Lynet Mcqueen. Garman elsker filmen Biler og spesielt Lynet. 

Og jeg måtte lage to. En som han kunne ta med i barnehagen og en som ble spist på festen senere på dagen.

Den lille Lynet-kaken til barnehagen.
Den store kaken er laget av en 28 cm rund sjokoladekake med melkesjokoladesmørkrem. Fremgangsmåten på selve kaken er nesten lik som denne på Kakefesten.no. Dette fungerte godt som utgangspunkt. Det hjelper også å ha enten en Lynet bil forran deg eller et bilde fra internett slik at detaljene blir nogenlunde riktige.

En fornøyd 3 åring.
Jeg laget også kjekspops. Eller kjeks på pinne om du vil. De ble dyppet i mørk sjokolade og fått hvit marsipan og sølv nonstop på seg slik at de lignet et bilhjul. Disse kjeksene var en stor suksess blant barna på festen.

Garman hadde en super dag sammen med gode venner og familie. Takk alle som kom og feiret med oss. Dere er de beste!


Det var en stolt gutt som blåste ut lysene og som skjærte opp kaken. Og jeg er en stolt mamma til en flott gutt på 3 år!

Hurra for Garman!

3 kommentarer:

  1. Hei! Så fin fin gutt du har, skikkelig søt :) Og for en fantastisk kake/r! Du er flink!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med Garman!!
    Og for en nydelig kake, Caroline!! DU er som vanlig superflink.

    SvarSlett