Mine sider

onsdag 11. august 2010

Min første give away!

Da var endelig dagen her for min første Give Away!
Jeg er veldig glad og takknemmelig for at dere tar dere tid på å gå innom bloggen min. Det har faktisk resultert i over 1600 besøk! Og det må jo feires litt.

Vinneren får et handlenett fra Cakespy med det herlige motive av en cupcake kannibal!



Bildet er gjengitt med tillatelse fra Cakespy.com

Du kan gjøre 3 forskjellige ting.
Del denne bloggen på:
1. Din blogg.
2. På Facebook
3. 5 av dine venner på mail.

Deretter skriver du i kommentarfeltet under dette innlegget at du har gjort det med en link til bloggen din i kommentarfeltet. Om du ikke har blogg send et bilde av facebook siden din eller et bilde av mailen du har sendt til min mailadr: good.cupcakesgood@gmail.com.

Har du gjort 1 av 3 får du ett lodd, 2 av 3 gir to lodd og 3 av 3 gir tre lodd.

Jeg vil trekke en vinner 15.august ved hjelp av Random.org.
Jeg vil annonsere hvem det er på mandag 16.august.

Lykke til!

Caroline

4 kommentarer:

  1. Hey Caroline,

    just linked your blog on mine :)
    http://andromedaskitchen.blogspot.com/2010/08/goodcupcakes-good-blog.html
    facebook share and emails are on your way to your mailbox

    good luck on your cute blog
    Thuri

    SvarSlett
  2. Heisann Caroline!
    Har delt sida di på facebook ;-)Kan sende deg screenshot, men du kan jo gå inn og sjå sjølv..hihi! Kjempesøtt nett. Har begynt å planlegge bursdagskaka til H - håper det blir bra. :-)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Da er bloggen din bekjentgjort blant mine venner på Facebook. Håper denne Random.org velger meg :)

    Aud

    SvarSlett
  4. Eg har også delt bloggen på facebook :) Mange "liker" den allerede!!

    SvarSlett