Mine sider

torsdag 27. januar 2011

I dag fikk jeg besøk av...

...Daria & Linn Marit. To søte jenter fra Byavisen i Bergen. De intervjuet meg om baking og blogging.

Daria & Linn Marit
Jeg må innrømme at jeg var ganske spent på hvordan dette skulle gå. Jeg har aldri blitt intervjuet før. Og på starten var det litt rart å skulle fortelle om meg og min interesser på den måten. Men de var ganske flink med å bryte isen. På slutten av intervjuet satt vi oss ned, spiste muffins og drakk te. Det føltes nesten ut som jeg hadde blitt intervjuet av de før. Det må jo være et godt tegn. Det var en fin opplevelse og jeg koste meg.

Under intervjuet laget jeg bananmuffins med sjokoladesmørkrem.

Mmmm.....nam. Jeg måtte bare pynte muffinsene med det fineste jeg har: gullnonstop!

Takk for et fint intervju, jenter. Jeg gleder meg til å se resultatet.

Caroline

4 kommentarer:

  1. Vad kul att du får vara med i tidningen:)
    Grattis.

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant Pehrnilla! Det er jo alltid gøy med litt oppmerksomhet ;)

    SvarSlett
  3. skuffet over at tipseren ikke fikk en testmuffins på kontoret;)
    -silje

    SvarSlett
  4. Du får komme en tur hit da vet du, så skal du få så mange muffins du bare orker!

    SvarSlett