Mine sider

søndag 5. september 2010

1-årsdagsplanlegging

Ny uke og nye muligheter.

Dette blir en veldig hektisk uke for meg. Skolen har begynt igjen for fullt med kurs og diverse veiledninger som må følges opp. Dessuten planlegger jeg vesle gutten sin første bursdag til neste helg. Vi skal ha to selskaper og jeg har bestemt meg for å lage et kake-/søtsakbord, for aller første gang, til begge selskapene. Jeg må derfor belage meg på å bruke alle kveldene denne uken til å lage alle de små kreasjonenene. Jeg har kost meg med planleggingen og gleder meg til å sette i gang. Men det blir MYE å gjøre. Så det eneste aberet er at jeg ikke kommer til å blogge om dette før etter neste helg. Jeg vil jo ikke avsløre hva jeg lager i tilfelle noen av gjestene kikker innom bloggen min. Får nok ikke tid til å blogge om så mye annet heller.  Men jeg legger ut en liten teaser av kjeksene jeg har laget.

Cookies med marsipanpynt





















Flotte farger, ikke sant? Jeg har sterke farger som tema. Vi får se hva det blir utav det. Jeg kommer til å vise masse bilder av helgens feiring og legge ut eventuelle trinn-for-trinn av noen av søtsakene har laget neste uke. Dette blir en gøy! Håper bare ikke jeg har gapet over for mye. Jeg håper at det blir noe fint å vise dere neste uke... tvi tvi. Ønsk meg lykke til!

Caroline

3 kommentarer:

  1. Så spennende! Lykke til, dette fikser du :) Gleder meg til å se resultatene.

    SvarSlett
  2. gledar meg :) Eg er jammen heldig som får sjå alt "live", og ikkje minst SMAKE! Namnam :)
    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Takk Mona, gleder meg til å vise frem.

    Jeg er glad du kommer en tur Grete!

    SvarSlett