Mine sider

lørdag 26. november 2011

Bakeblogg jeg digger #1: Call me Cupcake!

Da jeg spurte dere om hva dere kunne tenke dere å se her på bloggen sa mange at dere kunne tenke dere tips om gode bloggere. Det finnes jo masse gode bloggere der ute, både norske og utenlandske.

Noen blogger liker jeg fordi oppskriftene er lett forklart slik at det er lett å lage det selv, noen blogger liker jeg fordi kakene er så utrolig fantasifulle & fantastisk, andre blogger liker jeg fordi bildene er så flotte.

Denne bloggen er en av mine favoritter og havner absolutt i den siste kategorien. Bloggen heter noe så fantastisk som Call me Cupcake! Enkelt og fint!

Bloggen er svensk og den som driver den heter Linda. Ei søt jente som lager nydelige bakverk og tar enda nydeligere bilder av dem. Dessuten kommer det en bakebok av henne snart. Gleder meg sånn!

Med tillatelse fra henne får jeg lov å gjengi bilder fra hennes blogg.

Blackberry Cupcakes. (Trykk for å gå til oppskriften).

Rasberry Chocolate Cake. (Trykk for å gå til oppskriften)

Cake for Ellie. (Trykk for å gå til oppskriften)
Chewy Chocolate Chip Cookies. (Trykk for å gå til oppskriften)

Rustic Pink Dessert Table. (Trykk for å gå til oppskrifte)

Flotte bilder ikke sant? Det finnes masse flotte oppskrifter på bloggen hennes så ta en tur dit. Det gjør jeg... ofte!

Ha en fin dag,
Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar