Mine sider

torsdag 10. november 2011

Julekosen starter nå!

Som dere vet vant jeg et års abonnement som premie på Matbloggsentralen sin Halloweenutfordring med min mumiesnacks. Og i dag fikk jeg mitt første Maison Mat & Vin blad i posten. Og det aller beste med det er at det er julenummeret. Jeg har i alle år unnet meg juleutgaven av Maison Mat & Vin, så å få den i posten var en "real treat!"

Og gjett om jeg skal prøve ut mange av oppskriftene da.

Som denne:
Eller denne:
Og de ga meg et julegavetips:

Pluss mye annet. Kjempemye bra i år også. Gleder meg til å lese det mer og mer frem mot jul.

Takk Maison Mat & Vin!

Også må jeg takke Freia fordi i går fikk jeg sjokoladen jeg vant for å ha kommet til finalen under Dronningsjokolade konkurransen.




4,2 kg sjokolade. De sa vi vant et års forbruk, men jeg kan med sikkerhet si at dette er langt fra et års forbruk for meg! Men jeg er takknemlig for det jeg har fått. Det kommer godt med! Så takk!

Det er spennende når ting dumper ned i postkassen slik. Me like!

Ha en flott dag!
Caroline

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar