Mine sider

fredag 25. november 2011

Pakke fra SøteSaker

Forrige uke fikk jeg pakken med bakeutstyr som jeg bestilte fra nettbutikken SøteSaker.no. Denne nettbutikken er bergensbasert og spesialisere seg på alt du trenger til bakingen din som bakeformer, farger, utstikkere og former, bøker og mye annet. Jeg anbefaler deg å ta en tur innom nettsiden deres og se om de har noe du trenger.

Dette er hva jeg kjøpte hos dem.

Jeg kjøpte litt av hvert som dere kan se. Det meste har jeg kjøpt for å lage julekonfekt.

Som dette flotte kristtorn strøsselet.
Er det ikke gøy? Ser for meg mange bruksområder med denne altså!

Kjempefine juletreformer. Det blir fint nå som jeg skal bake masse pepperkaker. Jeg fikk helt dilla på royal icing etter pepperkakescene byggingen, så nå skal jeg prøve meg på å dekorere pepperkaker pent. Øving gjør mester!

Candy Melts i rød, grønn og hvit. Jeg har aldri jobbet med dette før. Noen som har noen tips somer viktig å tenke på når man jobber med Candy Melts. Jeg har fått inntrykk av at det er som å jobbe med sjokolade.

Røde og grønne konfekt former. Det blir fint!

Så kjøpte jeg Cake Pop sticks og flotte karamellpapir i gull.

Gleder meg sånn innmari til å lage istand julekonfekten!

Lager dere konfekt til jul? Hva er din favoritt? Jeg prøver å lage noe nytt hvert år men noen ting må jeg alltid lage. Som hjemmelagde seigmenn. Må lages ellers blir det ikke jul ;)

Caroline

2 kommentarer:

  1. Oh så mange vakre skatter!
    Elsker det kristtorn strøet! Fabelaktig. Gleder meg til å se hva du gjør med dette!

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant! Kristtorn strøsselet er fantastisk. Gleder meg til å bruke det!

    SvarSlett